Poradna Ryze Tech Tello TEL0200

Autor: | Vloženo: 06.02.2019 000 06:51 | Témata: Poradna Ryze Tech Tello TEL0200

Problem pri aktualizaci firmware.

Po koupi dronu a pri prvotnim sparovani s telefonem/aplikaci Tello se sputila aktualizace firmware. Nicmene skonci na 99%, a po cca 6min. se na dronu rosviti dioda cervene a v aplikaci je hlaska o chybe senzoru. Podotykam ze pro aktualizaci byly splneny vsechny podminky: baterie plne nabita, telefon s pristupem na Net, atd. Zkousel jsem vyjmout baterii z dronu, vycistit aplikacni data v telefonu a aktualizaci 2x zopakoval, ale vzdy konci chybou.
Netusite, kdy muze byt problem? Diky.

  • 6. února 2019 - Oficiální zástupce obchodu DronPro

    Zdravíčko, doporučujeme vyzkoušet ještě s jiným mobilním zařízením - ideálně od Applu, pokud máte tu možnost. V opačném případě by se mělo jednat o záruční opravu.

    Letu zdar,

    DronProňáci

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • nerv

      6. února 2019 - nerv

      Diky za reakci.
      Jeste me prekvapilo, ze se telo dronu "na muj vkus" dost zahriva - a to jsem provadel jen onu zminovanou aktualizaci FW (zadne letani).
      Mam iPad, ale s bohuzel verzi iOS, na kterou SW Tello jiz nenainstaluji. Zkusit jiny telefen s androidem asi reseni neni, ze?


    • DronPro

      6. února 2019 - Oficiální zástupce obchodu DronPro

      Určitě bychom to minimálně vyzkoušeli :)


    • Tom

      13. února 2019 - Tom

      Mám ten samý problém aktualizace se sekla na 99 a dronu svítí jen červená dioda a nejde nabít opravil jste to nějak ?


    • nerv

      13. února 2019 - nerv

      Jeste jsem to zkusil s dalsimi dvema telefony s Androidem (v7 a v8), ale vzdy to skoncilo stejnou chybu. Problem s nabijenim jsem nemel.
      Dron jsem po dohode s e-shopem poslal na reklamaci.


  • nerv

    nerv

    11. dubna 2019

    Tak dle vseho je problem v telefonu. Firmware dronu se mi podarilo zaktualizovat bez problemu z iPhone

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.