Poradna SYMA X5C

Autor: | Vloženo: 10.01.2015 000 16:57 | Témata: Poradna SYMA X5C

Neví někdo, na co jsou ta dva módy a jejich využítí?

Měl bych dotaz, mám kvadru Syma X5C a zjistil jsme, že má v sobě ovladač zabudované dva módy, mód 1 a 2. na co slouží?
Také mám docela problém když kvadra vzlétá ji udržet na místě, nevíte jak na to?

  • 11. ledna 2015 - Oficiální zástupce obchodu 4-me.cz

    Mody ovladače slouží pro změnu stylu ovládání. MODE 1 má ovládání výškovky s ocasní vrtulku na levé páčce a na pravé má plyn a křidélka. Zatímco MODE 2 má plyn a ocasní vrtulku na levé páčce a na pravé má výškovku a křidélka. Doporučuji naučit se jeden styl ovládání a ten používat. Umění udržet helikoptéru na jednom místě, tzv. visení není pro začátečníka jednoduché, chce to cvyk a trpělivost, ovládání je citlivé. Symu lze přepnout na ovladači do modu L (nízké otáčky), model pak nereaguje tak citlivě a pro učení je to určitě daleko lepší.
    V případě potřeby náhradních dílů k Syma X5C je najdete komplet na našich stránkách www.4-me.cz

    Doufám, že Vám má odpověď pomohla.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • 11. ledna 2015 - Oficiální zástupce obchodu RCKING

    U kvadrokoptéry MODE 2 znamená, že na levé řídící páce máte plyn (stoupání/klesání) a otáčení kvadrokoptéry doleva/doprava, na pravé řídící páce pak pohyb vpřed/vzad a bokem doleva/doprava. MODE 1 znamená, že na levé řídící páce máte pohyb vpřed/vzad a otáčení doleva/doprava a na pravé řídící páce plyn (stoupání/klesání) a bokem doleva/doprava.
    Při startu vzniká tzv. "přízemní efekt" (vzduchový polštář), který znesnadňuje řízení těsně nad zemí. Optimální výška pro visení je cca 1,5 metrů a více. Chce to prostě natrénovat, rychleji přidat plyn a potom v dané výšce pomocí trimů na vysílači doladit visení.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Michal Šebek

      11. ledna 2015 - Michal Šebek

      Dobrý den, díky moc za radu. No měl jsme s tím problém. Mám to nastavené na ten mód 1, tedy vlevo jak je plynová páčka mám i otáčení a vpravo ten zbytek. Zdá se mi to lepší, přece jen tím vpravo se lépe koriguje stabilita, protože se dá ten kolík vystředit, ten vlevo ne :-).

      Jinak říkáte stoupnout tedy do toho 1,5 metru pomocí přidání plynu, tam ten plyn zastavit a hned začít trimovat? Stává se mi totiž, že když to zvednu, hned se to začne pohybovat někam do strany, takže abych to udržel na místě, budu muset nejspíše asi rovnou při zvedání to vyrovnávat tím vpravo nebo vlevo a mezi tím trimovat.


    • RCKING

      11. ledna 2015 - Oficiální zástupce obchodu RCKING

      Je to otázka cviku, koordinace obou pák, pokud vám to utíká do boku,např. doleva, tak musíte trimem doprava a opačně. Důležité je, že při zapnutí (během párování vysílače s modelem) musí být kvadrokoptéra na rovné ploše.


    • Lub

      7. února 2015 - Lub

      Zkuste nejdřív resetovat vysílač.To uděláte takto:
      Normálně kopteru aktivujte a spárujte s vysílačem.Když bude koptera svítit jako před startem,současně přitáhněte obě páčky dolu a potom hned doprava.Držte je v této poloze tak dlouho až koptera začne blikat a potom se zase rozsvítí plynule.Pak páčky můžete dát zpět.Potom dejte trimry na střední polohy a vzleťte.Potom trimry dolaďte.Než však toto uděláte,zkontrolujte,jestli se vrtule točí lehce,jestli je nebrzdí nějaká nečistota,nebo nebrnkají o kryty


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.