Poradna SYMA X8PRO

Autor: Petr Kaňák | Vloženo: 13.11.2020 000 20:51 | Témata: Poradna SYMA X8PRO

Petr Kaňák

Dobrý den,když dám připojení dronu přes wifi s telefonem,přes aplikaci syma ,tak se mi ukáže co kamera zabírá,ale během 10 sekund obraz zamrzne a zmiz

  • 14. listopadu 2020 - Oficiální zástupce obchodu RCobchod

    Dobrý den, zkuste vypnout data, jiný telefon. Pokud ani to nepomůže, tak reklamovat kameru.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 15. listopadu 2020 - Oficiální zástupce obchodu RCprofi

    Dobrý den,

    vyzkoušeli bychom jako první jiný telefon. Je možné, že Váš mobilní telefon není kompatibilní. Často může tento problém způsobit aktualizace systému mobilního telefonu. Pokud bude stejný problém i na jiném telefonu, reklamujte zboží u prodejce.

    RCprofi.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.